Thursday, July 14, 2011

30 Blog baru khas untuk Blog List

[ENTRI MELEKAT 
SKROL KE BAWAH UNTUK ENTRI TERBARU]

Assalamualaikum..

Hari Rabu mesti korang harap entry tak de word langsung kan? hehe
maap ye entry ni ber'word' lak ..
nak lunch my new blog ni --> BlogList Firdani a.k.a Wanie
aku dah buat 5 hari blog tu, ade la beberape org sudi singgah..hehe
thanks ye, anda tau sape anda..:)
Klik atas tu bagi yang sudi masuk blog baru aku yang kosong..hehe
korang tak perlu buat entry, just tinggalkan link kat situ..
nanti aku masukkan blog korang dalam bloglist..


Kalau ade yang perasan sebelum ni aku letak bloglist berlambak kat dalam blog ni..
tapi skang aku dah kurangkan tinggal 3 je..
 sebabnye untuk elakkan kena serangan malware..
aku pun xtau sangat pasal ni..
tapi ade la blogger yang gtau aku,
letak bloglist asing boleh kurangkan risiko kena serangan malware..
lagi satu boleh la kurangkan berat blog ni..hihihi
Senarai blog yang sentiasa di update oleh aku..hehe
Aku buat blog list ni bukan saje suke-suke nak buat perhiasan..
tapi blog list tu memudahkan aku tengok ape latest update korang..
memandangkan dashboard aku tu selalu buat perangai tak nak kuar list..
Ape kegunaan BlogList bagi korang yang ade bloglist?

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

30 bijik anggur:

Unknown said...

bro boleh join ke? hihi

Unknown said...

haha..dashboard kau pon uat perangai ke..same dgn aku..perghh..angin betol kan..haha

Fathiah Hamim said...

rajin nya akak neh. hehe

kotak bulat said...

yes! blog kb ada dlm bloglist wanie! yesss!!!

safurara said...

rara nk join =)

Nur Hawa Mohd Zin said...

terperanjat awe masuk ada pocong melompat2 kat atas tu..

awe dah bagi link..hehe

semutsengal said...

ummm..









AHHAHAHAH.

aku blurr !

syuxer said...

kegunaannya memudahkan syuk cepat2 dapat detect entri terbaru kawan..heheh..kadang2 blog pun wat bengong tak update entri kawan kita pdahal dorang baru je update..huhu

adan said...

bagi aku bloglist hanya untuk bahan bacaan sahaja.. selain tu dapat jugak tahu entri latest kan..kan..

Unknown said...

wahhh bestnye.siap ade bloglist.hehe.meh masukkan link akak keh?;)

A. said...

kite ade kat bloglist akak laaa :D
thanx sis! :)

najihah sahami said...

wah..satu blog lain untuk bloglist?pandai jugak wanie kan..^_^

syiela said...

Sori wanie akak baru tukar.pakai yang ni ye.... sori sgt2

http://semekarartie.blogspot.com

Wanie said...

bro

terbukak kpd semua blogger yang entry bukan 18sx..:D

Wanie said...

syrupmasin

maksudnye ramai la yg ko follow tu kan..:)

Wanie said...

Awe

haha..tau xpe, tadi wanie pun terkejut..
cikgu wan punye banner tu..hehe

Wanie said...

Anip

poyo la kau..huhuhu

Wanie said...

Syuk

ha,ah kadang2 bloglist memang lambat update..
tapi at least tak hilang jejak terus kan kalau ade blog list..:)

Wanie said...

adan

kan2..:)kite tau sape yg selalu update sape tak..hehe

Wanie said...

zimie

akak dah ade kat situ..:)

Wanie said...

Mish

mish pun ade blog lain utk test kan..hehe

munna said...

kak munna pun klun dashboard buat hal mmg bloglist lah yg kak munna cari dulu mana member2 yg update citer terbaru

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

ila yg pertama komen kan dalam bloglist tu...ngeh3...

Puan Kutu said...

dashboard tak pernah buat perangai.tp klu kerajinan melampau br jenguk.kadang sempat bw sape yg dtg n komen blog kite jer..

Unknown said...

hehehe..ni yg apik nk buat satu lagi blog ni..tapi kena cari penjaga laa..hehhe

Unknown said...

nak join gak..hehe

Mek Onie said...

bloglist tu meaw perasan,ada satu malam tu tetiba nak scroll sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bawah,pastu bila usha bloglist tu meaw cek la.tetengok ada nama meaw,kihkihkih..measeh lalink wanie ku sayang :D


nak join gak ah,haha!

http://letopkeypad.blogspot.com

pssst: miss u darling

tomatokering said...

tomato tomato !! ;p

Alif Haris said...

alif dah letak da dlm tu .. thanks eh ^^

Mr.Superman said...

owh..ingtkn sje2 je bt tu.sbb abg ada tgk,masa tu xde org lg.blm lunchin' rupanya. :)