Sunday, July 17, 2011

25 Alhamdulillah, aku dipilih jadi juara la :)

Assalamualaikum..

[ Kembali aktif blogging ^_^ ]

Ingat lagi tak aku ade join GA sebelum ni yang dianjurkan Sifu & Ila?
aku dah menang la wei :))))))))


Semalam lagi keputusan dah kuar, 
tapi semalam aku tido awal daa..

Thanks kepada pihak penganjur, sayang korang berdua ^_^
Tahniah jugak kepada pemenang lain


♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

25 bijik anggur:

kotak bulat said...

jeles~~~ :(

Wanie said...

KB

sape suruh tak join? hehe
belum rezeki lagi tu..:)

anis aneesa said...

wahhh..tahniah..!!=)

syrupmasin said...

untunglahh :D

muhamad hanif said...

wahhh !


jnji nak share hadiah kan ?


kahkahkah !

zazaw said...

ohyehhhhh

wahida idris said...

meh kongsi ngn saye. hihi

SyUhAdA said...

thniah ea..

MIMIE AIZA said...

org masuk contest senang je menang.. tapi mimie.. x penah menang. hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

yeahhh..

tahniah dear....tunggu hadiah nanti eh...;-)mana cik CN neh..hehe

shida'R said...

fir tahniah!!

tomatokering :) said...

wahhh kongrets wanie !! sahre maa :D

apik pehe said...

huhuhu..nk sikit

marina anakcikbob said...

share boleh?

najihah sahami said...

uwah..tahniaH wanie!!murah rezeki ea. hehe

sifu im said...

wehhh..asal aku tngok hidung ko kembang kempis je??haha..tahniah

Roti Telur said...

tahniah lah yea.haha

Wanie said...

Anip

aku kenal ko ke? hahaha

Wanie said...

Mimie

mane ade sennag..susah o nak menang..masuk 10, nak menang 1 pun susah..ni kire ade luck leh menang..:)

Wanie said...

Sifu

cess, hmapeh je ayat..hidung aku sentiasa kempis la, tak kemban pun..haha

visitme@FaTiN cOrNeR said...

waqh..best2..congrates!

Mrs.Yie said...

huhu..akak x menang..kalau join ga ke contest ke memang akak selalu malang..huhuhuhu :(

caliph shuriken said...

congratz ^^

Wanie said...

Mrs Yie

huhu..jangan ckp macam tu..bukan malam, xde rezeki lagi..cuba lagi ye..banyak gile G yg menarik skang ni..:)

Bui Junaidi said...

tahniah..*_*