Wednesday, November 23, 2011

18 Vektor couple di pantai bukan KLCC

Assalamualaikum..


Belek-belek gambar lame, jumpe gambar ni *blushing*
lokasi asal dekat KLCC tapi ubah jadi dekat pantai..hahaha
dengan pantasnye bukak powerpoint terus melukis..
orang lain lukis atas kertas aku lukis dalam laptop..hihihi

Ade soalan tanye dekat komen eh, aku tak sempat nak check shoutbox..

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

18 bijik anggur:

wachak said...

pic lama ekk. ni mesti pic tengah hangat bercinta ni :D

Lea Isnawi said...

wiwit!!!


comel!

Tukang Karut said...

rajin melukis ek...

PinQib said...

niceeee drawingggg )

onie said...

acecececeyyyy... guna lptop ah baru bando,hehe

iMBobo said...

dunia semakin maju, melukis pun boleh dlm laptop hehe..x main dah kertas2 ni..

aRa ❤ aFiq™ said...

sweet jew gmbr 2.. ^^ sama la cm ara ta sempt na check shoutbox.. huhu.. btw an yg eyeliner 2 ara kai liquid eyeliner :)

Puan Kutu said...

amboi kemain lg kt pantai.hihi

merahitujambu said...

wah pantai gitu.lama x g pantai..=p

Cik Azizah said...

wah menarik ni...ala masih xreti nak buat vector! huhuhu

aisya said...

jelesnye org kreatif ni.. huhu.. jeles2.. =)

caliph shuriken said...

smkin byk hasil kerja vektor kt sini ^^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel vektor..
Sweet couple.. ^^

shida'R said...

wanie sejak bila minat art nih? hehe..nnt sng ajar shida bt eh pkai powerpoint tu,nmpak mudah tp bila bt xtaw la blh ke x huhu..

YOUsoF said...

Klcc tak cukup romantik. Bila dipindah ke pantai, mood tu jadi lebih naik. ;D

Wanie said...

ha,ah..bijak kamu ni..hehehe

shedameor said...

sweet je. hehe

ILA HonEyBuNNy said...

xpa...sekarang kan semua org guna lappy ja nak save gmbr or lukis pape kan..ehhehe