Wednesday, November 30, 2011

36 Musim berinai

Assalamualaikum...

Dah dua tahun tak berinai, musim-musim kahwin ni sesuai la berinai..hehe

Bak kata oqang utaqa: 
Jangan pikiaq bukan-bukan naa <-- pinjam ayat Ira..hihihi

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

36 bijik anggur:

Lea Isnawi said...

amb0i. dh nak kawen eh?
yela budak tu kan bertunang =b

Cik tikah said...

best taw berinai ni. berangan jadi pengantin jap. hahahaha..

ILA HonEyBuNNy said...

hahhahah..

macam kenaii ayat tu...ehhehhe

amboii wanie...berinai2 lak..ne xsbq neh..ehhehe

budak penjara said...

ececey..dh tak lama la tu kn ko nk kawen??hehe

Yatie Awang said...

zaman sekolah dulu, suka sangat berinai..kuku payah nampak putih, merah sentiasa...hahahha//

Cho Zila said...

betoiler lama dah tak berinai... sekarangni kalau berinaipoun pakai yang inai indiajerler...

diana said...

ha ah la..
lama tak pakai inai..
sejak maisara besor..
dia tak suka akak pakai inai..busuk katanya..

Juliet_iRa~" said...

hahaha...menciiiiiiiiiiii..!!:p

kekekke..;p

Saddila said...

grrr ~~ memang tgh pakai pun . dekat kaki . penuh . hihihi

cikgu ainura said...

wah.. wanie dah inai2 nie.. rasa cam xlama lagi aje.. hehehe

Cik RoSs said...

Selalu pakai inai mekah aje~~

Minta kerjasama klik LIKE pada gambar saya di link -->

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=253623188028552&set=a.253048084752729.63268.100001426198488&type=3&theater

TQ

Ujie said...

stkt dok rumah takpe main inai2..
kalau g kerja, mau kena usik!

visitme@FaTiN cOrNeR said...

baru pakai inai raya aritu..heheh..

aRa ❤ aFiq™ said...

ara pown berinai ni.. sje suka2.. :D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ada bnyk taman anggur ke? nak sikit buleh? sj dtg sini nk tgk vektor cun hehe

Cik Azizah said...

jom la yunk berinai!! syokk wooo.. tapi org kata kalau lom kawen tak elok berinai. xde seri nanti. hehee

hehe tak sabar nak berinai nanti :)

Maicher said...

sy pon dah lama tak berinai. hihi

Yana Houry said...

wah...berinai sakan die..yana inai kawen baru je habes..=)

sergeant keroro said...

musim kawen mungkin? :p

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Jari wanie ke tu..
comel.. ;)

ok..akak tak pikiaq bukan2.. :D

Abg Stalker said...

lelaki nk jgk.tp cm malu la..prmpn je duk kecah2 kt dpn pelamin. :(

Bui Junaidi said...

tangan Wanie ker ni..???

caliph shuriken said...

msti org pikiaq bukan2 laa, hikk...

Gadis said...

mmg musim pun...

Gadis punya inai dah kurang dah...

nak pakai lagi ni..

sentiasa rasa pengantin baru..hihihi

shedameor said...

tak dapat makan nasik minyak :(

Puan Kutu said...

sape kawen nie?amboi tumpang naa..

dulu2 klu nak raya org msti pakai inai,tp akk mmg tak suka pakai inai,tak tau pasai apa..

last berinai masa kawen 5 taun dulu..:)

Ezad Skytech said...

mesti merah menyala je nanti bila inai tu da kering...heee~

anamizu said...

INAI! wow!! kawen! nasik minyak! owhhh sedap!! =P





luv,
cik ana

EmpayarUtama said...

pakai kat jambul je

Juliet_iRa~" said...

lea hampeh je ckp ira la tu!

wanieee ni nak kena ni..

hahahaha..;p

Norlida Ramli said...

kenduri kawen sape ni??jeng jeng...hehe

Wanie said...

@Lea Isnawi hahahaha..bertunang kat fesbuk je kot lea :P

Wanie said...

@Saddila pehhh, kat kaki pun pakai?haha..sakan gila berinai eh..

Wanie said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty sila3, macam2 jenis anggur ade..nak manis ke masam? :D

Wanie said...

@Cik Azizah ala, jelesnye jijah..nak join berinai ngan bakal pengantin gak..hehe

shida'R said...

ewahhh dia plak yg excited berinai heheee..