Saturday, November 26, 2011

14 Rumah banglo setingkat rumah idaman??

Assalamualaikum...

Tak sempat nak blogwalking harini, baru balik dari Padang Besar..ZzzzZzz <-- simbol penat 
layan gambar je la eh..
 cukup baik dah ni die mau tengok camera..hehe
 Ni la rumah banglo setingkat dekat taman aku, nampak macam rumah teres kan..panggil banglo pun sebab rumah sebijik2..tapi rumah macam ni pun dah cukup selesa dah..
kumpul duit banyak2 nanti dah kahwin boleh beli sebijik..hehe

Vektor untuk Ira next entry ye :)

Jom bace mini novel Puan Kutu, kat sini --> Cinta Misae dan Sin Chan

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

14 bijik anggur:

Puan Kutu said...

Serius jer muka damia tu.gelihati akk tgok.kehkeh

wah tq promote yer wanie.tgh blur lg nk smbg part 6..idea sila dtg.:)

jadilah wanie..vektor fazura ekk,yg hero tu akk tak nmpk byg2 pun sapa..wanie hentam krom jer la.Seth Tan pun bolehlah.keke..

tq in advance..nti akk belanja..:)

caliph shuriken said...

owh, banglo ka cmni? tapi design kira lawa laa...

*salam maal hijrah ^^

nik nurhidayah said...

cantik rumah nie...

shida'R said...

perghh...mgidam banglo lak ke cik wanie ^_^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..comelnye..
awat masham muka tu..
Rumah macam ni lebih dari cukup dah..^^

Lea Isnawi said...

rumah tak banglo pun xpe.
janji bersama si dia.

ehem!

aRa ❤ aFiq™ said...

cantik gak umah 2.. na sbijik.. hehe

♥ p a a n i ♥ said...

berapa harga? hehe

Ujie said...

nanti kalau duit dah byk..mesti nak rumah yg lagi besar pulak. ^__^

Bro Ahmad said...

cantik rumah tu wanie..mesti mahal

Cik Azizah said...

wah padang besar? bestnya shopping kat situ! hehe simpan duit tau wanie. boleh dapat rumah idaman tu...hehe

Abg Stalker said...

Haha..comel damia wlpn bt mke seposen. :P cantik la rmh banglo cmni.x nmpk mewah tp selesa.

onie said...

memang selesa kalau ada duit,hehe....salam maal hijrah wani :D

ILA HonEyBuNNy said...

bapa harga umah tu wanie??

ila ada beli dekat dengan umah ila..mahaiii gak neh...uawwawwa