Tuesday, November 22, 2011

23 Special vector for my 1988th Follower

Assalamualaikum...

Terima kasih kepada semua yang sudi follow blog Firdani Love Story..
macam tak caye je dah lebih 2000 follower..huhu
aku hargai sangat, makin ramai follower makin semangat nak blogging..setuju tak?hehe

Seperti yang aku janjikan sebelum ni, follower yang ke 1988 akan mendapat hadiah..nak bagi kat sume tak mampu pulak..hehe..follower bertuah itu ialah adik Hanis..tahniah ye dik :)
 terima la hadiah yang tak seberapa ni..hihihi
Gambar asal dengan yang aku lukis nampak sangat lain la..haha..adik hanis ni baru 14 tahun, ni mungkin muka 5 atau 10 tahun akan datang? keke..next follower bertuah mungkin 22**

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

23 bijik anggur:

najihah sahami said...

ahak2.....pandai wanie ramal muka orang 5 atau 10 taun akan dtg eh. kalau muka mish cane wanie? hehe

Cik Nurul said...

tahniah! ^^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Dah 2036 follower tu wanie.. Tahniah..
Comel vektor ni.. ^_^

shedameor said...

hehe. okay la tuu.

Puan Kutu said...

haha nampak matang sikit,tp mnjadi tu wanie..

muka akk takut nak buat vektor,nti nmpk 10tahun lg tua.gerun!muahaha...

Ujie said...

rasa syok je tengok follower ramai kan..tahniah!!

Cik Azizah said...

bertuahnya anis. siap review lagi ni..wanie ni otai...hehe salam perkenalan hanis :)

fany wany said...

wow!

gila cool :D

Bro Ahmad said...

ramainya follower wanie..tahniah..p

aimie amalina said...

aisehhhh
dasat ahhh wanieto
dh 2000 dh ha
peeewiitt! =]

aRa ❤ aFiq™ said...

wah.. da rmai follower blog anggur ni.. hee.. tahniah :)

Bui Junaidi said...

entah bila leh dpt follower 2k ni..huhu

PinQib said...

wah.. da nak masuk 2000 dahh hehehehehe :)

budak penjara said...

lucunya dodol ko wt kat dia.. npe x wt pakai tudung je??hehe

Juliet_iRa~" said...

wah rmainyaa wanie..;p

nak gak doodle!

Abg Stalker said...

penanam anggur terhormat ni..ramai follower.hehe

Nur Zulaikha said...

eh..dah berwajah baru..nice..tahniah dik anis..untunglah~

haniada said...

Salam kak Wanie.. hehe :D
terima kaseh sbb buatkan vector untuk hanis.. suke cgt.. :) cantik, pandai kak Wanie lukes ^_^

aisya said...

ramainye follower.. tibe2 rase segan plak dgn wanie.. haha!

apik pehe said...

hehehe...pandai dia main software

ILA HonEyBuNNy said...

wahhh..

dah ada ya wanie...

tahniah....;-)

shida'R said...

vector?? ha?? wanie pndai bt vector skg..cayalah!!

PinQib said...

tsk.. ni gune tekap3 jgk je