Tuesday, December 6, 2011

11 AK RINDU KORANG!

Assalamualaikum..
Belek-belek balik entry lame jumpe entry ni, tadi aku ade buat entry pasal 'geng' sekolah dulu, rupenye dulu pun dah ade..hehe..nampak sangat aku sentiasa rindu kat diorang ni..

[Ni entry dua setengah tahun yang lepas jugak macam entry NI disegarkan semula]
[Tulisan purple kat bawah ayat dua tahun lepas, saja tak mau edit..hihihi]


AK RINDU KORANG!!!
btol la org ckp....ble dah msuk u, mst rase nk ulang blk zaman skul..tapi ak xcaye..skang ak dah caye..huhu..dulu time skul rase cpt2 je nak msuk u..nak rase idup bebas la konOn..skang ak dah bebas...tapi...miss all my fwen..nak jumpe pn ssah..ad yang dah keje..dah btunang pn ade..sume dok tempat laen2..cdeynye..rindu nak "fly" ramai2...then kantOi ngan 'mam'..rindu nak ponteng prep..then kantoi ngan pengawas..rindu nak ponteng klas..then kantoi ngan sape pn ak dah x igt..hehe
byk gle kenangan pahit n manis kat skul..yang pahit byk lagi kot..tapi ble igt blik rase kelakar lak..bleh d katekan tiap mngu ak blk umah..haha..asal ari kames je suh ayah ak dtg amik..walopn xleh blk..sbb 2 la smpai terkantoi ngan warden..tp xpe,,kantoi beramai2..:)
SCHOOL IS DA BEST!

Tudia bukan main short form ayat aku mase mula blogging..hehe..boleh faham ke? at least takdewww eewww eewww macam budak modern sekarang kan..hehe


Psssttt: Petang ni sampai esok aku takde, nanti aku balas kunjungan korang k :)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

11 bijik anggur:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Wanie nak pegi mana??

Betul tu..bila dah abis skul..rindu jer dgn zaman skul..rindu dgn kawan2..akak pun dah lama tak jumpa ngan member2 skul..masing2 dah ada keluarga sendiri dah...

Cik Azizah said...

haah rindu zaman sekolah dulu! wuaaaaaaaa! andai dapat ku undurkan putaran dunia...

farah hanim said...

mesti akq selalu bg dkt ehem2 nie
hohoh :P

Aien Not Alien said...

sempat dok cakap ewwww ewwww ek...haha..


rindu kawan2..kenangan indah dengan mereka semua takkan dapat dilupakan...hehe..

aisya said...

time skolah la yg paling best kan? huhu..

wanie, dok SP jgak eh? En. Barney slalu balik umah tok die kat SP.. =)

dhiera said...

hahaha... tetbe teringat cik pah suh cari entri lama2~ wink wink

Norlida Ramli said...

ala..wanie gi mna??hehe

xpe..short form pun phm..nsb la bukan ewwww kn..berbelit2 lidah nk sebut nnt kn..hehe

Juliet_iRa~" said...

ehehe..

seronok kan gathering ngn kwn2 lama..

miss the moments..:)

Puan Kutu said...

haha gila2 punya short form.nasib bek akk still faham..:)

Ezad Skytech said...

tu la..sy pun da lama tak jumpa member2 masa sekolah dulu...

#rindu pulak dengan zaman sekolah dulu...banyak kenangan...hee~

shida'R said...

bestnye dapat jumpe kawan2 lama ^_^