Thursday, October 27, 2011

14 Hannah Damia & Damya Hanna


Assalamualaikum...


Damya Hanna --> name pena penulis novel
Nur Hannah Damia <-- name anak sedare aku 
(maksud: cahaya kasih sayang kebijakan)

 Ni la penulis novel yang agak terkenal <-- Intansuhana (name sebenar)
beliau ade blog tau..terjumpe mase google tadi (: --> Damya Hanna


Rupenye aku ade 3 je novel damya hanna..
novel yang aku paling suke, bicara hati (tapi aku takde pun..hihi)

Dah lame tak beli novel, bace balik yang lame2 je skang ni..hehe

Ni pulak Hannah Damia, bile rambut dah banyak nanti :)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

14 bijik anggur:

Cik Azizah said...

yunk nak pinjam novel! lamanya tak beli dan baca novel!

aRa ❤ aFiq™ said...

alolo comry nye bla dea rmbt byk.. wanie bce nvel eh? ara pling ta ske bce novel.. tebal.. =="

aisya said...

novel damya hanna ni best2 kan.. =)

aimie amalina said...

kekekekkee
suke bicara hati gak
ape name tengku tu
tengku zahrul ke zafrul?
ke aku dh nyanyuk
hahahahhaa

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mcm pernah baca novel Bicara Hati..tp ingat2 lupa.. ;)

alolo..comelnye Doodle Hannah Damia.. ;0

shida'R said...

xtahu kpe shida xsuke bca novel..huhu

cucu umie said...

kelakarlh sis muka damia bila dah beso nty..hauhauahu pelik shje ayie tgok

Puan Kutu said...

ala comelnya damia..entah bila la dpt buat tocang macam tu ekk?hehe..

Fahz said...

fahz pon minat baca novel..lama tak beli dah.paling suka ombak rindu penulis aisya sofia <<hmm maybe kot.lupa suda :)

Bro ahmad said...

dah promote novel wanie...takut nak baca novel..tebal sangat = ='

Anif Abdullah| AA said...

da lama xbaca novel.. huuu

Fariza said...

comel. mata ia nmpak matang :)

izfanora said...

lama juga tak baca novel.. maybe sbb dh mkin dewasa.. so, byk beli buku motivasi.. :)

Lynn said...

ahaha..alorr yang last tu comelnyer..hik3..Siyes bicara hati memang minat giler..tapi dah susah nak cari..T_T