Wednesday, October 26, 2011

20 Doodle pegang laptop tapi versi lain :)

Assalamualaikum..

Cik Ira tak tau ye ade ape kat Klang, Klang majoriti kat situ India (:
pernah dua kali praktikal kat Klang, cukup la dua kali tu..hehe

Jemput amik doodle ye yang berkenaan :)
yang tak amik lagi?--> Doodle pegang laptop

Lea

Fathiah

Qilah

Syahbinar

Syada

Syuk

Dari dulu tak pandai betul nak buat doodle laki..haha

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

20 bijik anggur:

..cik gugu.. said...

wahhh cantek~~

Arif Aiman said...

ahaaaa :P

buat lagi eh :p

Fathiah Hamim said...

bahagia nya idup ada vaiooo. hehe mekasehhh! =)

aRa ❤ aFiq™ said...

mkin jeles tgk doodle2 ni ceap ada vaio.. hee.. ya ka klang rmai india.. slalu p umah pak cik ta jmpe india plak.. hee

shida'R said...

wahhh ade lg hehee.. ^_^

Puan Kutu said...

haha dah pandai tu buat doodle laki

Bro ahmad said...

cantik wanie...sony vaio tu...jeles ni

Syuxer said...

hensem..:)..

tq tau..

dhiera said...

wanie sangat rajin buat doodle~ ari ni cakap, ari ni jugak siap~

cikgu ainura said...

berbakat sungguh wanie lukis.. umm.. ok jek tgk doodle laki tue.. ensem2... hehhe

amna said...

adorable!
yang last tu nsem :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel2.. ;)

cucu umie said...

wah, sony vaio kot.haishhhh

cx's said...

comelnyerrrrr~

aimie amalina said...

alololo
comei nye
semua laptop vaio plak tu kan
kekeke

wanie
kite dulu kat UTM skudai
amik medical electronic eng. wanie
heheheh =]

merahitujambu said...

kemain cantik lagi laptop canggih tu

Norlida Ramli said...

alolo..kiutnye..hehe

iMBobo said...

lawa kale kerusi tu hehe

caliph shuriken said...

nk satu laptop vaio tu, hikk...

Liyana Zahim said...

Nice~ :)