Wednesday, June 29, 2011

35 *Wordless Wednesday* Ni baru koleksi aku ^_^


Bukan utk dijual :)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

35 bijik anggur:

kotak bulat said...

wah~ byknye novel..pinjam blh?hehhee

meaw said...

pehhhhhhhhhh,nak satu nak satu,haha

Miz Novexx said...

yeay!!! novel.... ( terlompat lompat )
saya peminat setia novel tak kesah bm ke bi, best kan novel?? ;)

Syuxer said...

wahhhh..kaki hantu novel..:)

aisya said...

nak beli yang ni la.. =P

eclipsesweet said...

wow... banyaknya..

pinjam satu boley??

Wanie said...

kotak bulat~boleh je kalau nak dtg amik..:) nak yg mane?hehe

Wanie said...

meaw~layan novel gak eh? ;)

Wanie said...

Miz Novexx~best kalau ayat novel tu best..hehe..ikut penulis gak kan..sy tak pandai nak bace novel bi..keke..klu bace jenuh nak abiskan..mau amik sbulan..klu novel melayu 1 mlm je boleh abis bace..:)

Wanie said...

Syuxer~kaki novel takde hantu2 k..haha

Wanie said...

aisya~ni yg dah lame ni...beli la novel latest..:)

M Fizan said...

nak pinjam............sejak baca setulus janji, jadi gila novell..huhuhuhu

Mrs.Yie said...

bukan untuk di jual?kalau akak nak beli gak macam mana?hihihihi :)

Bui Idzra Ryn said...

wah,bui pun minat baca novel ni,ada jugaklah beberapa koleksi..bui paling suka Norhayati Berahim..mantap..

Lulu Caldina said...

tak jual, buleh pinjam, kan? ekeke

najihah sahami said...

haha...wanie dh try baca kaki novel??

ecah mashuri said...

perghhhh..bestnyaaa.tp skrg dah jrg dpt hbiskan novel.eheheh

Wanie said...

M Fizan~hoho..laki pun layan novel melayu tu..hehe

Wanie said...

Mrs Yie~akak, sy jual mhal kat akak, akak mau ke?hehehe

Wanie said...

bui~novel2 norhayati best kan..ade gak novel die..tp skang dh jrang beli..

Wanie said...

lulu~why not?hehe..kalau pinjam kena jage leklok ni..:P

Wanie said...

mish~ade..novel kaki novel layan jgk kalau xde novel alaf yg best..mesti mish ske beli kaki novel kan?

Wanie said...

ecah~nape?dah bosan ke?hehehe

caliph shuriken said...

byk novel fir.. sy ada beli sikit.. hijab sang pencinta & hatiku di harajuku.. xmo layan sgt nti bajet lari, hukk...

latest en3: wordless wednesday: miniature

ibnubaba_04 said...

hey kakak..ngn aku de bnyak gak la koleksi novel..tapi dari rampasan..hehe..

x sangka, nmpak ko cam muda dari aku..tapi aku muda dari ko upenya..haha

alif haris said...

tu diaaa .. penoh dua kotak .. pnjam sat :D ..hehe

apik pehe said...

laaa..naper masukkan dalam bakul camtu?eehhee..try la frame kan..hehehe

Wanie said...

caliph~novel yg caliph beli tu mesti penulis laki kan..hihi..ala, dah keje xpe, sblan beli satu takkan lari bajet?hehe

Wanie said...

ibnubaba~ko memang kejam..kesian student ko, diorg beli mahal2 tuh..hehe

ha, baru ko tau ak ni 'tua' dari ko eh..lepas ni sila hormat sikit..:P

Wanie said...

alif~nak kena beli rak ni..kotak ni pun tak muat..hehe..meh2 amik, sejam caj singgit je..:D

Wanie said...

apik~pok kang..mane leh frame tebal2 ni..huhu..xde tempat nak letak..letak dalam ni le..kui3

aTy _faRed~ said...

ingat zaman2 mude remaje dulu..koleksi novel boleh bukak kedai buku..!!! sayeng kemain berbalut2 bagai...huhu..tapi sekarang..tah maner pergi semua...tinggal satu buku jer..[ombak rindu].:(

ney said...

wah, wanie pon minat novel ye=) samela kite. tapi Ney tak pernah beli pon novel,pinjam orang punye je.hehehe.

Ela said...

wewitt! bukan untuk dijual?
maknanya pinjam boleh kan? hihi ;)

NuSaNa NoSa 91 said...

bukn utk dijual, tp utk disedekahkan?? hikhik~ ^_^