Thursday, June 23, 2011

8 Wordless Thursday * Beli sebab comel, boleh? *

Selalu kalau beli barang comel ikut keperluan ke kehendak nafsu?

Beli siap2 utk Damia pakai besar nanti :D

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

8 bijik anggur:

Mrs.Yie said...

beli jelah..akak pun suka benda yg kiut2 macam ni..hehe :)

Myra Jay said...

Mmg kalau dah berkenan konpom beli punya :)

sofeafaudzi.photography said...

haiya. mcm budak2 ooo... tapi murah je. kalau kerana nafsu pun takpe stakat nak beli sepit rambut ni. yg penting, dania comel klu pakai ni nnt. x pun u try la pakai sndiri. hehe. back to jiwa budak. yihhii.. ;D

diana said...

tak reput ke beli siap2 ni..hehehe..
maisara kalau benda2 gini dia minat betul..
tidur pun pakai..sampai bangun nanti pun ada lagi teletak kat rambut tu..:)

caliph shuriken said...

hebat.. plan beli awal2 utk damia ^^

latest en3: wordless wednesday: artwork

Wanie said...

ok, mcm ramai je tertipu ni..hehe
ni beli utk diri sendiri laaa..:D

sje jdkan damia sbgai alasan..hehehe

qeen.3c said...

comel laaa! lagi2 yang purple tu! auwwww~

alif haris said...

comel .. yg pakai pn mst comel kan .. hehe :)