Thursday, June 23, 2011

10 Wordless Thursday * Cupcake comel *

Percaye tak ak tak penah makan cupcake?
yang ak tau cupcake ni manis tapi comel..
itu sume pun tahu kan? hehe

Ni la hasilnye kalau org laki yg amik gambar..:D
Just for U ^_^
* Dah tak ingat tempah cupcake ni ngan sape *

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

10 bijik anggur:

e k i n ♥ y u s r i said...

x penh makn?
knp?
x suke eA?

Fariza said...

mmg comel kan.
dh lah cntik.
rasa xmau mkn.
last2 kena makan juga.
ha3.

Nur Hawa Mohd Zin said...

khamis pun ada wordless ke? heheh...cupcake awe kurang sikit nak makan..sebab awe lebih suka kek!

munna said...

comel nya cup cakes.... klu comel2 sayang nak makan rasanya...

diana said...

akak pun tak pernah makan..sebab manis..kalau dia pedas akak makan la,,heheh

zazaw said...

semalam zazaw buat cupe cake
harammm jadah tak jadi
kahkahkahkahkah

Wanie said...

ekin~sbb xde org pnah bg mkan..kekeke
bkn x suke, xpnah rse lg..
xtau la ske ke tak..hehe

fariza~haha..klu xmkan rugi la kan..
dah la cupcake ni mhal kan..huhu

Awe~haha..xde kot..sje wt ajaran sesat..:D sbb cupcake manis kan..

Wanie said...

munna~tu la kak..klu x nak mkan kna simpan dlm peti sjuk je la wt phiasan..hehehe

diana~hahaha..akak try la wt cupcake pdas..kui3..

zaza~haha..kna cuba lg..x brani nk wt cupcake..cam susah je..kna bljr ngan otai2 dlu kot..

cikji said...

cuppies mmg manis,cikji mkn tp sebiji pun xhabis,muak!

Wanie said...

cikji~rugi2..bak kt sy yg lebih tu..:P