Saturday, May 14, 2011

6 Ade ape ngan Piramid Makanan?

*Post ni dibuat time hujan*
dah lame ok tak hujan..huhu

So ape cite ngan Piramid Makanan ni?

Sebab isu nasi lemak kat sekolah tu ke? (isu sensitip)
tibe2 je ramai yg 'search' Piramid Makanan' and t'jumpe blog ak?
hahaha..harap bukan sebab 2 la..
post pasal Piramid Makanan di sini -->Misi Naik Berat Badan


Ak harap ramai dah sedar pasal pemakanan sihat dan seimbang..
(ayat xleh blah! haha)

2nd leading traffic --> gambar messi

skang musim bola ke? haha
tak bape nak peka sangat pasal bola ni..
post ade gambar messi kat sini-->Gonzalo, Messy & Aku

pssstt: ak tak bjaye naikkan berat badan lagi..sob3
i need supplement..hahaha

Thanks sudi bace! 
~Entry pendek~

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

6 bijik anggur:

diana said...

tak minat bola ye??
bola la best..
sambil tengok boleh jerit2..
hahahah

caliph shuriken said...

klau nk naik berat bdan cpat trus mkn produk hi-protein ok x? ada risiko x?

latest en3: misi sang juara

Wanie said...

diana~tak minat sgt, kalau ngan cik abe je tgk..kalau sorg2 mmg tak la..hehehe..nt tgk wt muke blur je :D

caliph~ade! high protein utk org t'tentu je..nak naik berat jgk ke?mksud supplement 2, means yg balanced and complete nutrition..tp klu boleh amik normal diet lagi bagus..supplement mhal..klau amik suplement still kna mkan jgk..

caliph shuriken said...

klau ada wit ingat nk trus beli hi-protein mcm atlit tu.. nk bg brat bdan naik cpat, huh...

Ain Zulaikha said...

hahaha tak amalkan pemakanan seimbang, tapi nak kurus.. ceh... hahahhaa...

Wanie said...

caliph~hee..ikut la duit sndri..klu tnye dietitian mmg i say no la..=)

ain~haha..org nk gemok die nk kurus..