Friday, April 8, 2011

1 Surat Chenta to Mr X??? miang la luuu

Ape perasaan si gadis ye if ade si miang bagi surat chenta to her boyfie?

jeles??cemburu buta?marah?suka sangat??

ni bukan soal jeles ke ape..
tapi hot la kan..
if kite dah tahu orang 2 bakal b'punya,
tak perlu kot nak ngorat..huhuhu
dah la ko 2 pompuan, tak malu ek?

surat die berbunyi macam ni:

"Mr X, awak nsem & comel la,
saya suka awk"
From: Peminat rahsia

what the ****
berani betol pompuan ni ek..
dah la siap kol bagai..
dapat kat aku, cili2 gak muka die..haha
 surat die letak kat loker Mr X..
nape x bagi face 2 face je ha??
pendek je surat chenta die bagi kat Mr X..
esok2 klu bagi lg memang ak suh gak Mr X wat spot cek..

Bajet my Mr X nak layan kot..
ak tak paham betol la jenih pompuan miang macam ni..
muka cap tak malu betol...
awat nak jadi madu ak ke ha?kah3
bajet cun kot boley buat Mr X cair??haha
bla la lu pompuan miang..

sy marah bukan sbb sy jeles,
tapi sy marah sbb sy x suka org ganggu Mr X sy :)
sy tau Mr X tak kan cari madu tuk sy,
tp sy ckp sy tak suka tak suka la..




♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

1 bijik anggur:

aTy _faRed~ said...

memang ley naik hangin..!! :)