Thursday, December 16, 2010

0 Yay! Peserta yang jawab dengan perfect?

* Sume peserta contest: 
Harap bace sampai ke bawah ye*
Hari ni nak umukan peserta contest yg
dapat menjawab sume soalan contest dengan betul..
harap bertenang ye sume..
pemenang tidak akan diumumkan di dalam entry ini..:)

Setelah menge'check' jawapan sume peserta, ade la dalam 4 kali aku check..huhu
nasib la 29 orang je, klu 50 orang amik mase 2 hari kot nak check..hehe
sebelum aku senaraikan peserta yg dapat jawab betul sume,
aku senaraikan dulu antara kriteria yang aku check dalam jawapan
sebelum sahkan peserta tersebut jawab betul sume..hehe
ade gak kriteria okey..

1) WAJIB betul sume soalan
2) WAJIB betul sume ejaan
3) TAKPE kalau huruf kecil@besar@campur

Ade 2 3 peserta yang tersalah eja..huhu
sory ye guys, tak dapat den nak menolong..
nanti tak adil la kalau kire betol kan..
harap faham ye..

Peserta yang memenuhi 3 kriteria kat atas adalah:


Congrates guys!! separuh jugak la yg dapat jawab perfect!
yang separuh lagi ade salah 1,2,3 je..
kire ok la, lebih separuh jawapan betol..:)

Antara 14 peserta kat atas 2, sorang je aku akan pilih jadi pemenang..
 Cane ye nak pilih? sume pun cukup syarat & jawab perfect!

Malam ni aku akan buat cabutan bertuah..huhu
terpakse buat macam ni..
tak kan nak bagi soalan lain lak kan?
amik mase lak nanti..
ak pun dah tak sabar nak tau pemenang ni..hehe

 *pemenang akan dipilih secara adil, don worry, aku xkan BIAS*

 Kepada peserta yg tak disenaraikan 2, jgn sedey ye..
nanti aku buat lagi contest@GA, bagi hadiah lagi gempak ok!

Sekarang nak gtau katne jawapan setiap soalan lak :)

Melintang:
1) DIET
- Sah sah ade dekat sidebar
2) LAKSA
- Ade dalam banner contest
3) JANG GEUN SUK
- Ade dalam banner contest
4) WANIE
- Kan ade profile badge FB aku dalam blog ni. Ade yg tak jumpe ke?huhu
5) KUCING
- Ni pun ade dalam banner contest

Menegak:
2) LOVE YA
- Ni ramai yg salah..huhu..agak ramai jawab wo ke yi..keke..2 lagu cina feveret..hee..jawapan ade dekat sidebar..harap dah jumpe la..:)
6) FIRDANI
- Terang lagi bersuluh..:P
7) SWIFT
- Ade dalam banner.
8) KEDAH
- Ni kena cari kat entry.
9) HAZIQ (Hafiz is my bro..:)
- Gambar dalam banner. Name kat entry ade. 

MALAM NI BARU AKU BUAT LUCKY DRAW,
MAYBE DALAM PUKUL 12 AM KE ATAS AKU ANNOUNCE PEMENANG OKEY! 

*Sorry, tercicir name Farhana tadi..so 15 org yg jawab dengan perfect! congrates!

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

0 bijik anggur: