Friday, December 17, 2010

0 Yay! Lucky Draw Versi Aku

*Internet 2,3 hari ni sangat la lembap!
nak upload video jenuh tunggu!"
~Dats y aku lambat update..huu~

Sorry, still takde lg pemenang contest..hehe
ade ubah sikit strategi pemilihan pemenang..:)
tapi aku dah short list kan 3 peserta daripada 15 peserta sebelum ni..
layan video ni untuk tau sape yg layak ke peringkat seterusnye..
(bukan main lagi ayat..haha)



Dah layan video kat atas ni? paham ke? hehe
(ak tpakse laju kan, nanti bosan lak korg tgk slow motion..haha)
sorry la klu x bape nak bgus kualiti video..
klu ade ulead (software edit video) senang sikit..
pakai honestech asyik sangkut je..huhu
nak masuk text pun susah..

Faham tak cane aku pilih 3 peserta lucky?
lucky draw versi aku..haha


Name sape yg aku cabut dikire 'out'..
means, tiga terakhir yg name dorg tak dicabut dikire 'in'
Dah tau sape 3 peserta lucky yg di short list kan?
teka ok, takkan diberitahu dalam entry ni..:)
baru surprise..ye tak?keke
tapi peserta yang terkeluar berdasarkan lucky draw:
(ikot turutan dalam video) 
1) Shekechik
2) AqCahya
3) Miera
4) Farhana
5) Fatin
6) Caliph
7) Nina
8) Eily
9) Nadiah
10) Qilah
11) Juhaidah
12) Zunah

Kepada 12 peserta yg tak dipilih, sorry sgt2 eh..
adat permainan, kalah dan menang..
pape pun, congrates sbb berjaye jadi TOP 15 ^_^
Tiga peserta yg 'in' akan ke peringkat seterusnye..
dari 3 peserta ni, sorg pemenang akan dipilih..
kali ni JANJI, xde short list dah..hehe

Alahai, susah betol nak menang kan?hee
kalau just cabut n menang macam tak best lak..
dats y aku ubah sikit cara pilih pemenang..hehe

UNTUK 3 PESERTA LUCKY:

Check email korg..aku ade antar 'something'..hehe

HADIAH MENANTI PEMENANG:


Salah satu Set Body Shop
(Klik untuk maklumat lanjut)



Teringin nak beli set ni..
mesti mahal..huhu
kiv untuk hantaran kawin nt la ^_^

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

0 bijik anggur: