Monday, November 22, 2010

0 PRAKTIKAL @ 3 HOSPITAL!

Siang semalam aku lupe nak check email. Selalu memang wajib la aku bukak email dulu kalau online. Sebab ape? Aku kan tengah tunggu surat layang from dietitian. Hehehe. Malam semalam baru aku check. Oh my god! 6 hour ago! Agak lame la bagi aku, walaupun tak sampai 24 hour. Huhuhu. Email from dietitian, takot nak bukak. Hahaha. Aku memang macam 2, kalau result pun aku payah nak check awal. Cuakss beb! Risau kena heart attack. Kekeke. Ingatkan dietitian hantar surat layang, rupenye tempat attachment untuk sem depan. Alahai, tak tau pun nak hantar through email. 
 

Kali ni aku rajin sikit crop. Hahaha.

Thanks Miss Tan for this 'special' email! Kejam sikit sistem UKM KL ni. "Takde nak pilih pilih ok. Aku campak situ, kau pergi la situ. Tak boleh nak tukar tukar. Jangan jadi macam budak kecik, nak pilih pilih lak". Skrip ni aku yang reka, bukan dietitian cakap macam tu la. Hehehe. Dietitian kami baik baik ^_^  Senior batch lepas boley je pilih nak hospital mane, batch aku agak malang. Ade macam macam perubahan,  tak boleh pilih tempat praktikal 1 hal, lagi 1 kena praktikal kat PPUKM gak. Senior dulu 1 sem praktikal kt hospital luar je. KKM tak bagi student praktikal kat hospital kerajaan dah. Kesian kan? Rasenye budak UKM yg amik kos dietetik je malang macam ni. Hmmmmm. Tapi itu aku dah boley terime la skang ni sebab dah tau sem lepas lagi. 

Berbalik pada aku punya attachment, actually memang tak puas hati sikit la. Sikit je tak banyak ok. Besa la manusia  macam aku ni tak pernah nak puas hati. Huhuhu. Aku dapat attach kat Hospital UM 4 minggu, then Hospital Klang 2 minggu! Yang aku tak puas hati nye, mane nak cari umah?? Ni memang aku x boley terime. Sape nak bagi sewa kalau 2 minggu je? Sape? Habaq mai! Hospital UM 2 aku tak kisah la sebab leh naik train. Untuk makluman sume, Hospital Klang (HTAR) 2 aku dah pernah g praktikal catering kat situ! Malu, segan la nak g situ balik. Haiyaaa. Ade gak member yang kena campak g Johor! Amik kau, lagi dasyat! Simpati ngan dorang. Huhu.


Awal sem depan aku praktikal dekat PPUKM dulu dalam 6 minggu gak la.  Nak wat cane, KKM tak nak terime kami. Hukhuk. Bosan la dok PPUKM. Tapi bile dah dapat hospital lain, merungut lagi kan? Hahaha. Nak Hospital  Sultan Abdul Halim.  Keke. Lepas mid sem baru attach kat HUM & HTAR. Sempat la kot nak cari umah tumpangan kat Klang nanti. Sape ade bilik kosong? Tumpangkan aku boley? Heeee. Mak, nak swift satu? Abah, pinjam peugeot comel boley?




 Nape mesti HTAR???? Tidak ku sangka akan pijak kaki ke situ lagi.


 
  UMMC wait 4 me ya ^_^

Cepat la abeh sem depan

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

0 bijik anggur: