Sunday, November 28, 2010

0 Jom Makan! @ Radix Oriental Cuisine

 السلام عليکم
  
Pernah dengar HPA Radix Oriental Cuisine?
kalau tak silap ade dekat espie je..hee
sebab aku tengok kat die punye risalah,
takde tulis cawangan lain pun.. 

Orang espie kalau tak tau g cari ok :)
dekat area Lagenda Height je..

Tadi aku dinner kat situ dengan boypren family..
 makanan die memang best la but of coz mahal..
sakali sekala tak pe la kan..:)
actually, nak makan kat restoran besa je,
tapi tutup lak! Ahad cuti pe tak tau?
Aku malas nak edit bagi cun..
nampak kot? heee..
katau tak nampak p amik kanta ok? 

Promosi set lunch



Set lain. Tadi ktorg makan Set A, paling murah.Haha

Dah belek bawah risalah 2? 
'sedap, berkhasiat, organik, tanpa MSG, halal, bersih, suci'
betol la, dapat rase makanan 2 takde MSG..
kalau dapat makan macam 2 hari hari memang cepat la aku gemok..
^_^
 
satu lagi, servis baik punya! takde tax ok..
aku respect ngan pekerja dia..
baju labuh, tudung labuh, tutup aurat..
rasenye 2 uniform dorg..

Menantu VS Mertua
 First time minum herbal tea..
rase die sangat tak best! hukhuk
yang sebelah herbal tea ni memang lazat berkrim!

Yummy3. Siakap tak sampai lagi!

Kalau yang Set A (paling murah), ade 4 dishes..
boleh pilih nak yg mane..
pastu ade herbal tea, nasik & buah..
 Dish yg ktorang makan tadi:
tomyam campur
ikan siakap masak nyonya
ayam tak ingat masak ape
kailan ikan masin

orang espie --> mesti try ok! baru dapat gaji kan? hehe

Sebelum balik mak tanya aku
'ayu, hg nak mkan McD dak?'
pastu abang aku yg jawab
'hg nak makan ka hg nak bunuh orang?'
blurpppp!!
Diam.Mak tanya lagi.Abang aku jawab lagi.
Mak tak paham ka?
tanya la time dia tak dak..huuuu

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

0 bijik anggur: