Friday, April 17, 2009

0 MY FIRST TIME

Assalamualaikum 
Entry diupdate semula pada 17.12.11, dalam kurungan adalah penambahan, yang lain adalah entry asal yang hanya diubah pada ejaan <-- tudia ayat skema ke ayat istana ni? hahaha 
Ni first time aku buat blog (tu pun nak gtau)..erm,,agak kekok r (mengada la kau) sebab tak berani nak tulis bukan2 kat sini (sekarang dah berani?) tapi aku beranikan diri (aku boleh!) haha..cane nak maju kan kalau tak berani?? (betol2) kat sini leh gak aku luahkan perasaan (tapi sekarang dah tak boleh) kongsi2 cite sedih dan happy (sob sob sob) nak buat cane, takde tempat nak mengadu..huhu (gedik aih)
Aku start tertarik nak buat blog ni lepas tengok member2 aku yang dah buat (juna, kembung, lindan) macam best je..bosan2 boleh gak layan perasaan kat dalam ni..haha..tapi sekarang ni tak boleh laa..exam kot minggu depan (exam pun boleh je la nak blogging) banyak lagi aku tak study..huhu (besala study last minit la best) so, tak leh nak merepek lame2, aku nak g study..caYok2! (owh rindu pulak zaman study..sob sob sob)
Before aku out...MY FIRST TIME ni aku tulis KHAS untuk orang yang aku sayang..jiwang lak aku ni..name die...MR X! (sekarang Mr Z pulak, tapi orang yang same..keke) harap die suke..love him so much! (till now love him so so so so so so much..muahahaha)




♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

0 bijik anggur: