Saturday, April 18, 2009

0 Balik Key El

Assalamualaikum...
Entry diupdate semula pada 17.12.11, dalam kurungan adalah penambahan, yang lain adalah entry asal yang hanya diubah pada ejaan <-- tudia ayat skema ke ayat istana ni? hahaha 

Sedihnya...pagi kang dah nak balik key el (key el stand for KL or Kuala Lumpur..hehe) hari Isnin ni aku dah start exam, kalau la exam lambat lagi kan bagus (ape la yang bagus sangat kan?) boleh aku lepak rumah lame2 (bila dah balik rumah, memang jadi liat macam ni) bukan tak best duduk KL tu (KL macam2 ada oo) tapi.........rase sunyi (sangat sunyi..hmm) aku ni memag suke duduk rumah...besala anak manje..hehe (haip!! mane ade manje pun la..hihi)
Nasib ade Mr Z dekat KL, baru semangat sikit nak balik (gatai la hang ni) yang tak bestnya minggu depan exam!!huhu..nak study pun malas (as usual, budak malas ni..haha) esok bas aku pukul 9.30 pagi...dalam pukul 3.30 petang baru sampai KL (time ni aku dah pindah SP kah?) hmm..letih2 (naik bas pun letih kan) dah la balik sorang2 (mula dah...) pastu pulak takde sape jemput..huhu (kesian kan) kejam la Mr Z aku tu..bukan nak jemput aku (Mr Z mesti tak bace..haha)
Tapi sape2 yang ade kete tu..kalau ade mase dan rase bosan meh la jemput aku..haha (amboi berani kau ye wanie) gurau2 aje..ngamuk Mr Z aku nanti (tau pun..hehe) aku dah besa balik sorang2 ni..dah pandai berdidikari (setuju sangat!) nak buat cane, member2 aku mane ade budak kedah (sob sob sob)
Mule2 duduk KL dulu memang aku takut nak balik sorang (waktu first year je takut) nak g Pudu pun tak berani (tak pernah pegi memang la tak berani kan) sebab ramai yang cakap kat situ bahaya (psiko je lebih) tapi sekarang ni dah berani (ok je la Pudu tu, sekarang lagi ok, dah baru kan)
Dah 2 tahun aku study kat KL (sekarang dah tak duduk KL) cepat je mase berlalu..lagi 2 tahun aku grad (grad dah pun..hehe) tu pun kalau tak fail la..haha..harap2 la tak fail (alhamdulillah, tak fail pun) hmmm, dah mengantok ni, sok kena bangun awal..nanti ak free, aku sambung lagi cite ngarut2..hehe..gudnite sume.......tata,titi,tutu....(pehhhh, ni pun aku tulis ka?hahaha..memang kenangan betol la, sekarang mane ade nak tulis macam ni)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

0 bijik anggur: