Friday, June 5, 2009

0 My first friend's wedding

Assalamualaikum...
Entry ni diupdate semula pada 17.12.11(tukar short form jadi full form..hehe..tarikh still same)
Best ke kahwin ek???mestila best kan..hehe..semalam 1 of my best friend kahwin, bahagia je tengok die..
Ni la kawan ak (Mrs A)..

Bile la aku nak kahwin??haha..bile tengok die kahwin, rase nak gak kahwin ..tapi mane mampu lagi..kawan ak ni dah keje..hubby die pun keje dah..sebab 2 diorang cepat2  kahwin  kot <-- dah sampai jodoh
Aku g wedding die pnye la awal..dalam pukul 11.30 pagi dah sampai..aku bukan g sorang, g dengan kawan2 laa..time tu  Mrs A takde kat rumah, die g mekap..so kitorang lepak2 dulu kat rumah kawan aku yang lain..rumah kawan aku ni dekat je dengan rumah Mrs A..Pukul 12 lebih baru kitorang g rumah Mrs A..paham2 la kitorang serang mane dulu..mestila bilik pengantin..haha..then amik gambar dengan Mrs A..best sangat dapat tengok best friend kahwin..kitorang lepak kat rumah die agak lame..sebab nak tengok pengantin laki..Mrs A cakap pukul 2 petang Mr A sampai..so kitorang tunggu la dengan sabar..haha..tapi pukul 2 tak sampai2 pun tau..pukul 3 lebih baru die sampai! memang nak kena..:D
Selamat pengantin baru!!!
Yang syok nye, mak die suruh aka dan kawan2 lain menyambut family pengantin laki..huhu..segan siot..aku dahla tak pernah buat benda2 macam ni..tapi buat muke tak malu la..dengan camera man yag ramai dok amik gambar..tapi takdela susah sangat menyambut n
i..just jalan g amik hantaran je..sape2 yang nak aku tolong nyambut leh la..haha
Kat blik pengantin..:)

Lupe lak nak gtau pasal lauk-pauk..hihi..agak sedap la lauk catering 2..ade ayam masak sambal..sedapnye..pastu gulai daging..my favorite pun ade..sambal belacan!!!yummy2..lepas amik gambar dengan Mr A dan Mrs A kitorang pun balik..time tu dah pukul 4 lebih..penat kot dok lame2...tapi best dan seronok la sebab boleh jumpe kawan2 lame..bukan senang nak jumpe..pasni bile la boleh jumpe lagi..huhu..tunggu sape2 kahwin lak kot..
Kata hati aku: Bila baca balik entry ni teringat balik suasana majlis kahwin kawan aku..dan dan dan sangat kelakar kan ayat aku? hahaha..gaya penulisan macam ape lagi..kuikuikui..aku tak delete ayat tak matured aku ni sebab nak buat kenangan..hehehe

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

0 bijik anggur: