Assalamualaikum...
Beberape hari yang lepas
Damia: Maksu, Damia nak ikut maksu p shopping boleh tak?
Maksu: Tak boleh, tak boleh..Damia dok umah main walker
Damia: T_T

Hari ni
Maksu: Damia, jom ikut maksu p shopping esok nak tak?
Damia: TAK MAU, Damia nak dok umah main walker..
Maksu: T_T

Sila jangan percaye Damia boleh bercakap, baru 8 bulan k..hehehe
Patutnye hari ni g shopping, tapi tunda ke esok..
jadi kena la bawak Damia sekali, weekdays kan..
boleh la Damia buli bakal paksu..kekeke
Selamat berbuke ^_^
Selamat berbuke ^_^