Showing posts with label geng fiqra. Show all posts
Showing posts with label geng fiqra. Show all posts

Friday, December 9, 2011

23 Jangan Tengok Camera By GENG fiQ'Ra

Assalamualaikum...

Aktiviti pertama --> Intro Please

Ni aktiviti kedua bagi GENG fiq'Ra <-- Jangan Tengok Camera

Gambar ni dekat pantai Queensbay Penang, 
aku tengah sibuk amik gambar pulau, 
'alien' kat sebelah sibuk amik gambar aku sensorang, 
muka aku pun dah macam buah strawberry yang masam tau!

Jadi tak pantun 4 kerat aku? kuikuikui

jom daftar + join GENG fiQ'Ra------>> GENG fiQ'Ra
matlamat + kelebihan join GENG fiQ'Ra------->>STARTING
senarai GENG dalam aktiviti 1--------->>intro GENG

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Monday, December 5, 2011

14 INTRO PLEASE - Geng fiq'Ra

Assalamualaikum...

Here come first activity for this GENG <-- london speaking muahahaha
tadi aku dah amik blogger card baru untuk GENG fiq'Ra, hitam menawan..hihihi
comel tengok butterfly tu menempek dekat vektor aku..hehe
ramai jugak yang join, sape nak join boleh g sini eh --> GENG fiq'Ra
matlamat dan kebaikan GENG fiq'Ra --> Starting

Soalan untuk sesi intro:

- bagi number blogger card kamu ( ada di album blogger card )
- bagitahu nama penuh dan nama samaran
Nurul Hazwani --> Wanie
- umur kamu
23 tahun
- tarikh lahir kamu ( nak tau jugak ! ) hehe
28 May 1988 (nak bagi hadiah la tu..haha)
- kamu orang negeri mana?
Kedah in peace
- asal kamu dari keturunan ape?
melayu+chinese
- masih belajar? dimana? course?
tak, dah graduate dari UKM kos dietetik
- sudah bekerja? dimana?
tanam anggur kat rumah..hihi
- impian kamu yang belum tercapai?
jadi dietitian, beli keta, kahwin <-- impian mase terdekat
- harapan kamu dalam GENG fiQ'Ra ?

tambah GENG, kenalan, sahabat :)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Sunday, December 4, 2011

18 Blogger Card untuk Geng FiqRa

Assalamualaikum...

Firstly, thanks to fiQ'ra (si pembuat pancake) buatkan blogger card yg sangat comel ni, ade gambar yg aku paling suke siap dengan name lagi..hehe
Secondly, sape yang nak card comel macam ni boleh serbu blog fiQ'ra, tak payah buat entry pun, tinggal komen je nanti die buatkan, lepas dah siap tempek card dekat dalam blog..

Untuk fiQ'ra: Wanie rase ok je design blogger card ni, janganla mansuhkan ye..huhu..ni kan anjuran kamu, design mestila kamu yg tentukan, tak kan la blogger lain yang buat design kan? tapi kalau dah buatkan yang baru takpela, terime je..i support u! :)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥