Assalamualaikum...
Firstly, thanks to fiQ'ra (si pembuat pancake) buatkan blogger card yg sangat comel ni, ade gambar yg aku paling suke siap dengan name lagi..hehe
Secondly, sape yang nak card comel macam ni boleh serbu blog fiQ'ra, tak payah buat entry pun, tinggal komen je nanti die buatkan, lepas dah siap tempek card dekat dalam blog..
Untuk fiQ'ra: Wanie rase ok je design blogger card ni, janganla mansuhkan ye..huhu..ni kan anjuran kamu, design mestila kamu yg tentukan, tak kan la blogger lain yang buat design kan? tapi kalau dah buatkan yang baru takpela, terime je..i support u! :)
