Showing posts with label SMKAY. Show all posts
Showing posts with label SMKAY. Show all posts

Tuesday, December 6, 2011

30 Sorang lagi nak bertunang

Assalamualaikum...

Dulu mase sekolah aku ade 'geng', standard la sekolah asrama takde geng macam tak best pulak kan..hehe..geng aku ade 15 orang, geng paling besar dan mungkin bermasalah jugak..hihi..rindu betul zaman sekolah dulu..lepas abes sekolah (dah 6 tahun), aku rase tak sampai 10 kali aku jumpe balik geng aku ni..mungkin 5 kali je? huhu

Gambar kenangan mase form 5 (tahun 2005), macam penah je aku tempek gambar ni kat blog..hehe..ni 9 orang je, lagi 5 orang ade kelas kot dan lagi sorang dah pindah sekolah..  
 5 tahun kemudian (tahun 2010), sume dah 'matang' dan boleh jadi mak dah ni..hehe..ni mase wedding abg aku, 6 orang je yang boleh datang..hari yang same jugak kawan aku kahwin, aku ta dapat pegi..
Dalam 15 orang kami, 2 orang dah kahwin, sorang dah ade anak dan sorang akan bertunang minggu ni..aku ni bile xtau la, keje pun tak, mane laku..hehehe

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥