Showing posts with label vektor follower 1988. Show all posts
Showing posts with label vektor follower 1988. Show all posts

Tuesday, November 22, 2011

23 Special vector for my 1988th Follower

Assalamualaikum...

Terima kasih kepada semua yang sudi follow blog Firdani Love Story..
macam tak caye je dah lebih 2000 follower..huhu
aku hargai sangat, makin ramai follower makin semangat nak blogging..setuju tak?hehe

Seperti yang aku janjikan sebelum ni, follower yang ke 1988 akan mendapat hadiah..nak bagi kat sume tak mampu pulak..hehe..follower bertuah itu ialah adik Hanis..tahniah ye dik :)
 terima la hadiah yang tak seberapa ni..hihihi
Gambar asal dengan yang aku lukis nampak sangat lain la..haha..adik hanis ni baru 14 tahun, ni mungkin muka 5 atau 10 tahun akan datang? keke..next follower bertuah mungkin 22**

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥