Showing posts with label keyword. Show all posts
Showing posts with label keyword. Show all posts

Wednesday, October 19, 2011

17 Keyword this week

Assalamualaikum..

Ni keyword minggu ni..firdani love story & firdani tu mesti silent reader yang search kan..keke..macam tau je sape selain aku..lalala

Sape cari bo boboy cupcakes?hahaha..musykil aku cane boleh jumpe blog aku ni..mungkin sebab entry burger boboiboy aku ni?xpun sebab entry cupcake comel ni? ni
Source: Google

Kalau nak tengok kulit wantan, mee wantan, resepi mee wantan kicap boleh cari kat RESEPI ye..tapi resepi kulit wantan takde, susah la nak buat kulit sendiri, beli yang ready made je :)

 Font comel untuk buat header boleh tengok sini --> FONT COMEL
simplysiti loose powder pun ade?hehe..aku tak review pon lagi..not bad la, tapi kalau yang tak suke shining2 jangan la beli ye :)
Malas lak nak taip panjang2..esok sambung keyword last week pulak =)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Monday, August 22, 2011

52 Blog aku blog resepi ke?

Assalamualaikum...

Ade yang rindu ke? aku pengsan jap malam ni, penat berjalan..
beli tudung je k, bagusnye tak membazir kan..huhu

Besar kan? haha..takde alasan nak cakap tak nampak k :P

 Syukur takde keyword 18sx blog aku ni..hehe..yang banyak pun keyword resepi..
mungkin sebab gambar resepi aku menarik?--> bagi can nak perasan kejap..haha
tu salah satu sebab kot orang jumpe blog aku ni..
entry aku macam rojak ye, ade resepi, ade tutorial, ade personal, 
skang ni lak banyak pasal doodle..
 blog korang pun mesti ade top keyword yang sentiase 'melekat' kan?  

 RESEPI
BUKAN RESEPI
women and wives taiwan drama (cite favorite mak, dah habis dah pun)
pesona pengantin jun 2011 (nak beli ke? maaf aku tak jual..huhu)
jeruk madu pak ali (dekat-dekat queensbay)
simplysiti loose powder (tak review lagi, tunggu raya la)
tulisan comel untuk blog (kalau ade problem nak install inform eh)

Thanks nuffnang bagi BE, sebulan satu pun dah cukup :)
 Dapat rasekan blog aku makin berat..sementara nak renovate korang sabar ye :)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥