Assalamualaikum...
Kalau dulu (2 tahun lepas kot) aku tanam anggur dekat FarmVille (ade ke anggur kat farmville?lupa sudah), tapi sekarang aku tanam anggur dekat CastleVille pulak..hahaha..bejaya la tu kan? hehehe..sape yang jadi friends aku kat Facebook dan main CastleVille, jangan la malu-malu anggur lak nak jadi friend dekat Kingdom aku k :) dan jangan malas-malas anggur nak accept request yang aku sent..hahaha..dan satu lagi dekat wall aku tu kalau aku mintak tolong rajin-rajin anggur la untuk tolong ye..hehe
Banyak pulak yang aku mintak tolong korang kan..kekeke..tp bantuan korang sangat la dihargai :)
Sape yang main CastleVille?? jom jadi kawan jom =)



