Showing posts with label gambar muffin cantik. Show all posts
Showing posts with label gambar muffin cantik. Show all posts

Saturday, December 3, 2011

32 Cantik gila muffin aku..hahaha

Assalamualaikum...

Cer tengok, cantik kan? bukan setakat cantik comel gile muffin aku buat ni..muahahaha

Ni mase dalam oven..dah macam volcano meletup! hahaha

Sebenarnye, muffin aku ni tak menjadi! bubuh banyak sangat adunan dalam cup, baru 5 minit dalam oven dah meletup ok, sebab tu la bawahcup tu jadi hangit,,atas tu pun hangit sikit sebab nak bagi dalam masak kena bukak api atas..ni sume salah resepi, bukan aku <-- hahaha

Dalam ok je, rase pun sedap je <-- tengok la sape buat..kuikuikui
Disebabkan resepi yang aku try ni tak menjadi, tak nak la share resepi..kang korang try jadi 'volcano meletup' jugak kang..hehehe

Pandangan sisi yang sangat 'cun' kuikuikui
 Pandangan atas yang sangat 'indah' grrrr
Failed bab baking! aku tak suka guna oven..huuu

Cup die pun dah jadi rangup, nak makan pun boleh..hahaha

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥