Showing posts with label design. Show all posts
Showing posts with label design. Show all posts

Saturday, September 10, 2011

45 Tempahan template atau header dibuka :)

[STICKY POST]

 Assalamualaikum

Yay, blog aku dah berubah wajah sempena raya ni..
tak susah sebenarnye nak buat template sendiri, tapi kena pandai main koding..
kalau nak bagi cantik & kemas kena pandai guna software adobe/powerpoint untuk buat header..
nak ke tak nak je buat sume tu kan? hehe

Header sempena raya, boleh pasang sebulan je ni..hehe
 
 Tab menu (bawah header) pun dah bertambah..

Ni lak footer, sebelum ni tak pernah pun pasang..hihihi (jakun tak jakun?)

Ade komen? korang ade problem loading blog aku tak?
(especially yang pakai berukbeng)
aku ade check berat blog kat sini, load time macam ni ok ke?
Cer belek betul-betul tab menu tu..
aku dah bukak tempahan untuk design template atau header saje pun boleh..
sape berminat boleh belek kat page TEMPAHAN ye

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥