Showing posts with label Pesona Pengantin. Show all posts
Showing posts with label Pesona Pengantin. Show all posts

Saturday, June 25, 2011

8 Pesona Pengantin Jun 2011 - Hantaran & Sirih Junjung

Morning blogger & silent reader

Setelah sekian lame baru update on Pesona Pengantin..
(edisi Julai x beli lagi..huhuhu)

Kali ni nak fokus on hantaran & sirih junjung..

Takde la banyak sangat deko hantaran yg menarik minat aku dalam edisi Jun ni..
Bahaya klu gune kaca as dulang..kang tjatuh kang..tp juntaian manik tu i lyke~
Skang ni trend letak manik2..tp x suke la warne hitam..
Ni pun trend gak..guna bantal as pelamik hantaran..
Nampak elegance klu deko mcm ni..hehe
Gubahan hantaran klu DIY sendiri lagi berbaloi2 kan..
lagi puas hati, sbb ikut cita rasa kte..
klu upah org, duit kena kuar lebih..
designnye tak tentu lagi kena ngan jiwa kte..

Ni lak koleksi sirih junjung dalam edisi Jun..

rumah burung..sgt kreatif!~

Perlu ke bagi sirih junjung as hantaran?
kalau ikut adat resam org Melayu mmg wajib la ade sirih junjung ni kan..
tapi bagi ak tak perlu pun..:)
baik bagi hantaran lain ganti sirih junjung ni..hehe

(lain la klu ade yg sudi nak buatkan sirih junjung versi rumah burung bg kat ak..keke)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Saturday, May 14, 2011

8 Pesona Pengantin bulan Jun 2011 dan Irma Hasmie

[Post dibuat via Notepad..grrrrrr]

Rasenye sume pun ade problem yang same kan?
dashboard tak leh bukak..
nak buat new entry pun tak leh jugak..
nak reply komen tak boleh..
hanya mampu bukak blog and jerit kat cbox je..

Jari dah ketagih nak menaip, notepad pun boleh lorrr..

Ok, back to my topic ye..

Dah beli Pesona Pengantin bulan Jun 2011! ^_^

REMINDER: aku bukan nak kahwin lagi, saje nak wat koleksi..big smile :))

Nampak cover page kali ni lagi excited nak beli..IRMA HASMIE!



U R so gorgeous!!~

Aku: Mak! ni la kawan NABIL.

Mak: Laa, ni ka?

Aku: Tapi dah tak kawan dah la ni.

Mak: Mak, ni tunang NABIL (mak aku bgtau nenek aku ngan yakin nye).

Aku: !@#$%^&* Mak! mana tunang lagi la. depa dah putus. huhu

[Dialog sampai situ saje]

Makin manis, ayu, jelita Irma Hasmie lepas b'tudung ni..
sayangnye dah putus ngan Nabil..huhuhu
kalau tak kite boleh b'saudara Kak Irma..hihihi





 


Tiap bulan majalah ni ade tema lain-lain..
ni pun baru sedar lepas belek tepi majalah..haha



Januari 2011: Edisi Khas Majlis Pertunangan 2011
Februari & Mac 2011: Tak beli, busy praktikal..hihi
April 2011: Edisi Lengkap Pengantin Bertudung
Mei 2011: Edisi Lengkap Dekorasi
Jun 2011: Edisi Istimewa Kad Undangan dan Aksesori

Sape yg suke kumpul macam aku boleh la dapatkan latest Pesona Pengantin skang!~

Nanti update lain on Edisi Jun 2011 ni...

[Masih bengang dengan ape yg dah terjadi..huhu]
♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥