Showing posts with label Penang. Show all posts
Showing posts with label Penang. Show all posts

Sunday, July 17, 2011

33 Shopping Jeruk Madu Pak Ali

Selamat malam..

Semalam borong sakan jeruk & kerepek kat Penang,
beli untuk 2 buah family, paham-paham la kan..hehe
g beli dekat area Queensbay je, bukat kat area Komtar..
 Sume sekali untuk my family..
jeruk buah setoi beli sampai 1 kilo..huhu
xtau sekilo sangat banyak..jenuh makan..haha
yang sebelah buah pala tu aku tak tau name pe..masam gile..
 Sedap ni, macam asam jawa, namenye asam ketuk kot..
tapi die letak pewarna punye banyak, merah jari pas makan..
 Bukan jeruk je ade, kerepek pun ade jual kat situ..
ni namenye cakar ayam kan...maap kalau salah..hehe
 
Sekali sekala makan ni boleh la..
kalau selalu 'cemuih' gak la..

Ni la jeruk setoi, kalau ade yg tak tau especially abg stalker..hehe

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Saturday, July 16, 2011

33 Kahwin lari kat Siam

Assalamualaikum...

Aku baru balik dari Penang, g kenduri kahwin tadi..
ade tak yang jumpe aku tadi petang kat pantai Queensbay? hehe
baik ngaku k..aku nampak seorang kanak-kanak macam anak seorang blogger,
tapi tak berani nak tegur, silap orang lak kang..hehe


Terasa diri ku begitu bahagia <-- ade tak tag line macam ni? hehe


Kat kenduri kahwin tu aku tak amik sebijik gambar pun,
since dah ade photographer (kawan Mr Z) tolong amik kan gambar..hehe
bile tengok orang kahwin, rase nak kahwin jugak..haha
mood gatai datang lagi ^_^

Sorry tajuk takde kaitan ngan entry, esok jumpe lagi..

Selamat malam semua :)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Tuesday, July 5, 2011

39 Lepaking di Queensbay Mall

Assalamualaikum..

 Alhamdulillah, dah setel interview Mr Z..
 sebulan lagi baru tau keputusan dapat atau tak..

Harap2 la dapat, rase gak berbaloi..
aku tunggu 4jam kot kat luar..huhu
dari matahari tak timbul sampai matahari terpacak atas kepala tau..
tak sangka ramai betul yang datang interview tu..
bajet sejam je la kena tunggu kat luar..haha
TM Point Bagan Luar, Butterworth
 Lepas interview g penang, naik jambatan je..
time pergi tak jem, balik jem teruk gile, dah macam kat KL..
Beratur panjang nak naik jambatan..
Lepak kat Queensbay Mall je..
Ni pantai kat depan Queensbay..
Best kalau jalan2 sini time teduh..
Ni sape? haha
Gambar candid..huuu
Motif entry kali ni? saje nak tunjuk aku g jenjalan Penang bukan Kedah..hihihi

Aku tengok cite Sekali Lagi, cite baru Sam..
best ke tak best? bagi 2@3 per 5 bintang je boleh?

Bile tengok cite ni dah boleh agak ending die cane..
sebab tu aku bagi sikit je bintang..
sape yang nak pergi tengok tu, pike banyak kali k..haha
nasib la tiket wayang RM7 je..

P/s: Ade tak tips cane nak kahwin cepat?lalala @_@

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Monday, July 4, 2011

36 Ade tak simbol untuk penat?

Selamat malam bloggers...

Semalam tak leh tido..:(
sejam je aku tido..:(
kul 6 pagi dah bangun siap-siap & gerak p tempat interview..:(
kul 8 malam baru sampai umah..:(
kul 10 malam baru hantar buah hati balik..:(
dan sekarang baru sempat update blog..:(
dan aku sangat penat..:(
mungkin ini lah simbol penat --> :(

sorry tak balas kunjungan korang :(
esok ye :(

Ni ole-ole aku bawak balik utk korang...
Pizza kat Queensbay tak sedap! :(

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥