Assalamualaikum...
Sejak dua tiga menjak ni aku lebih suka tengok balik entry tahun lepas (entry zaman study) dan publish semula dengan nafas yang baru..mungkin rindu kenangan lama atau takde idea nak buat entry baru? hihihi..lagipun mesti korang tak baca lagi entry lama aku kan? kelakar pun ade gak bile baca balik..mase study seminggu mungkin sekali je kot update, tapi sekarang, sehari dua kali update..hehe
Sejak dua tiga menjak ni aku lebih suka tengok balik entry tahun lepas (entry zaman study) dan publish semula dengan nafas yang baru..mungkin rindu kenangan lama atau takde idea nak buat entry baru? hihihi..lagipun mesti korang tak baca lagi entry lama aku kan? kelakar pun ade gak bile baca balik..mase study seminggu mungkin sekali je kot update, tapi sekarang, sehari dua kali update..hehe
Gambar di bawah diambil lepas kenyang melantak KFC..dekat bus stop HUKM..mase ni aku final year dan buat praktikal dekat HUKM..
*Tulisan biru ialah entry asal (23 Julai 2010) aku tak ubah ayat, kenangan tu :)
Busy nye hidup bile masuk final year..
macam-macam dugaan..
ni tak masuk dugaan bulan posa lagi..huhu
Minggu ni hari-hari bangun awal..
dah ade ciri-ciri org berjaye x?keke
tapi siyes, minggu ni macam cepat je dari minggu lepas..
i need more more time to be a professional student..
minggu lepas & minggu ni dapat supervisor baik (like me..haha)
minggu depan? OMG, so so so scary!!
i need to be positive & more confident..
dont play2 rrrr...
final year sangat menakutkan macam hantu..haha
Zaman praktikal memang mencabar banyak, nak kena adapt dengan perangai patient dan jugak supervisor..alhamdulillah aku dah berjaya lepasi zaman tu..hehe..ape yang penting mase praktikal ialah kena confident bile bagi kaunseling dekat patient dan kena sabar dengan ragam supervisor..huhu
*Sorry baru perasan sebelum ni takleh komen*
*Sorry baru perasan sebelum ni takleh komen*


