Showing posts with label Graduate. Show all posts
Showing posts with label Graduate. Show all posts

Saturday, July 9, 2011

30 Hutang Konvo dah bayar?

Assalamualaikum..

Bosan lak petang2 weekend ni..
korang buat ape je?
tak tau nak buat ape, jadi aku update blog je la..hihi

Bagi student UKM yang bakal bergraduat September ni sila alert ye..
korang dah bayar yuran konvo?
ni aku print screen from SMPWEB..
RM110 SAHAJA untuk yuran konvo..
 anggur tak jual lagi ni, mane nak cekau duit? haha
[~gile miskin skang ni ~]

Tadi check SMPWEB, syukur status aku dah bertukar..
sebelum ni mendaftar, dah jadi tamat pengajian sekarang..
Kalau boleh undur mase, aku tak kan pilih UKM utk study..:D
 Insyaallah aku akan bergraduat 24,25,26 atau 27 September ni..
tarikh yang sebenar tak tau lagi..
nanti akan ku update lagi..
pastikan korang yang dekat dengan Bangi datang bawak bunga untuk aku k..wink*

P/s: Baju, kasut, mekap tak beli lagi untuk konvo..lalala

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Saturday, June 25, 2011

11 Countdown: 3 months to go!

Banyak mase lagi..hehehe
untuk menganggur..hehehe

Dan mungkin lepas 3 bulan, still menganggur lagi..who knows?
hahahahahaha (gelak jahat)

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Saturday, April 23, 2011

3 Ak dah graduate!!

Finally, i have finish my study for 4 years as dietetic student in UKM KL..
alhamdulillah, berjaye tempuhi dugaan dan rintangan spnjg 4 tahun ni..

Dan secare tak rasmi nye ak dah graduate dan boley blah dari KL :)
but unfortunately, this 5 May i have to come back to KL for my VIVA
adoiiii, xpe, VIVA je pun kan..hikhik
tak sabar nak graduate this September (:

Done packing all my things yesterday..
sangat banyakkkk...
sampai tak sempat nk update blog.:)
paham2 la barang 4 tahun..huhu
segala nota yg tak di bace,
buku tebal balik buat pameran,
baju yg pakai sekali terus tak pakai..
ewaahh, bajet byk sgt baju ak..haha

 ALL together..tadaaaa


Ni tak termasuk beg baju, meja study et al..huuu

Already at HOME now!! seronok!
tak sabar nak rase nikmat menganggur...hihihi
buat mase skang nak rest dulu at least 1 month..
if tak dapat keje yg berkaitan after 1 month, 
I will search for others job not related to my course? huhu
nak wat cane, nak kahwin cepat kan..haha

Takde keje, takde la duit masuk..
so siap la klu ade yg kutuk ak keje kat KFC ke nt..haha
tak nak la KFC, keje kat RFC lagi masyuk kot..:)

So ni je barang yg di bawak balik...
yg lain dah x muat & tinggal dulu..
dasyat betul....
sape nak tolong ak kemas?
agak2 seminggu kot barang ni tersadai dekat atas lantai bilik ak ni?haha


♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥