Showing posts with label Game. Show all posts
Showing posts with label Game. Show all posts

Sunday, June 19, 2011

10 Macam kanak2 ribena lak dok main game..

Morning blogger & silent reader

Kekadang ak rase ak ni macam chipsmore..
kejap takde kejap ade..kuikuikui

(takde kaitan ngan entry ni)
Game yg aku layan bagai nak gila kat FB minggu lepas:
1) Wild Ones - bdk form 2 yg promote suruh main..haha
2) Buble Island - seronok boleh potong level friends kat FB

Tapi minggu ni dah tak layan..sebab pe?
ak memang macam ni..
cepat bosan..hahaha
Mungkin gak sebab takde 'geng' nak main sekali..
so dah tak semangat nak main game Wild Ones..haha
 game Buble Island lak, dah tersangkut kat level bape tah..huhu

Mungkin klu 'geng' ak dah ad ak akan main balik?
Geng main game...
Korg layan ke game2 ni?
ke kanak2 ribena je main? hahaha

~skang ni ak nak layan cite House lak~
 lalalala

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Wednesday, April 13, 2011

2 Jom main game best~Snickerssss

Ak dah ketagih main game ni ke?haha

presents to U...

SNICKERS HUNGERLINGS ATTACK


boleh ke menang ni?
tgk la hadiahnye..
agak lumayan la..huuu
nak yg 1st prize 2..:)
sejak bile tah pandai men ps3?haha

 

 sape yg nak main boley ke website NI
then click PLAY THE GAME..
lepas tu kena register..
kalau macam ak dah register, kuar macam ni...

better pillih without webcam la..
tapi klu tak ready lagi, boleh test speed dulu..

 

 ni care mainnye...

 

lepas dah paham klik NEXT k..
upload la photo pape pun..
janji saiz kena kecik..
 

adjust ikut kesukaan jantung hati..


mase untuk memilih muka HUNGERLING..
sume cantik & hensem..hahaha


GO!! siyes senang & sgt kanak2 ribena game ni..haha
layan je laaaa...

lepas makan 10 snickers, 
muka HUNGERLINGS 2 akan bertukar,
jd gambar yg korg upload 2..

 

jom lawan mase sape paling cepat..hehehe
pemenang akan dipilh based on mase paling cepat!
betul ke ni?hehehe


dapat snickers time2 gini ok gak..huuu


♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

Monday, June 14, 2010

12 Fiona Finch

Skang musim men game bkn musim bola ye..
haha..org len bz tgk bola, ak bz men game ni..
best kot, tnam, kutip, customer dtg beli..
pas2 siap leh kacuk g tnaman2 ni..
mcm bljr genetik dolu2..:)

dulu gle men burger shop..
pas lappy ak ni masuk wad,
dah ilang game 2..
amek game ni lak..heee
sape ade game best lg?
ala2 game ni gak?


farmville n fishville pn ak x men dah..:D

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥