Assalamualaikum..
Dah lame sebenarnye nak share font a.k.a tulisan cantik dekat sini..
Font-font ni bergune kalau nak buat header atau ape saje..:)
Contoh macam header aku sekarang..
Aku gune font Amazon untuk 'Fidani Love Story'
untuk 'firdani a.k.a wanie' aku gune font a damn mess

Ade banyak lagi Font yang comel & cantik..
korang boleh usha dekat sini --> urbanfonts
selamat memilih ye ^_^
Cara-cara nak install Font tu dalam lappy/PC korang:
1) Dah jumpe yang berkenan, klik DOWNLOAD
2) Save la dalam lappy/pc korang
3) File yang korang save tu dalam format ZIP, so kena extract file dulu
lepas dah extract akan kuar satu folder macam kat bawah..
lepas dah extract akan kuar satu folder macam kat bawah..
4) Bukak folder tu, then duble klik file (format TrueType font) yang dah di extract
5) Akan kuar macam kat bawah ni..
klik install, SIAP! font tu dah leh di gunekan dalam Microsoft Word, PowerPoint,
klik install, SIAP! font tu dah leh di gunekan dalam Microsoft Word, PowerPoint,
Adobe Photoshop et. al

Yang bestnye leh gune kat Adobe Photoshop la..hihihi
Ade yang tak minat Font comel kan,
suke yang natural macam
--> Times New Roman, Arial or Comic Sans je?
terpulang la, sume orang taste lain-lain..:)
