Join jgn x join..
ni baru contest ke-3 ak join..hee
anda
PHOTOGENIK?join dlu bru tau photogenik ke x..:P
ye x?

Contest ni from
Miss Yeyen@Izyan Izzaty, gmbar kt atas 2 (cun kan) ^_^
senang je if nak join..
1st, kena la jd
folower Miss Yeyen dulu..:)
then, buat
entri sal contest ni (mcm ak wat)
&
tag 3org (nak tag spe ek?)
pas2, letak
BANNER CONTEST kt sidebar (tgk sidebar ak)
tarikh tutup contest ni
30th June 2010paling penting, kena cari
gmbr yg photogenik OK!~
ok, dah tau kan cane nak join?
nak join,
KLIK SINI~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~hurm..tyme 2 show my photogenic picture..huhu
actually ak pn xtau nak pilih pic mane..waaa
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~finally, ak choose
pic nie..:P
err, no komen!~

nak kena
komen cket la..
bab nt
Miss Yeyen nak dtg bace entri ni..:D
ak pilih gmbar ni sbb ak ske sgt3 gmbr ni..
ak ske sgt3 gmbr ni sbb....:D
this picture taken by
mr photographer on my bro wedding :)(posing atas pelamin 2)
bkn slalu leh dok atas 2, ak kan
pemalu..hee
ble tgk gmbr ni, tingat hari wedding 2..
kenangan terindah beb (mcm ak je yg kwen)
rmai sedara dtg, tyme ni la bru
leh kumpul rmai2..
tmbh sorg ahli dlm family ak..
(xlame lg dpt sorg ahli lg)
♥dats y i lyke dis pic♥yang menariknye ttg gmbr ni..
xkan xtau kot?
mstla sbb
ak mekap ok..
dah mcm pengantin lak..
ak pengapit je pn..
mak andam 2 la, ak suh die mekap nipis je..
tup2, tgk cermin, gle tebal!!
huhu
agak segan la, bab
ramai yg tegur..
ad yg wt2 x kenal la..huhu
kecik ati!
ke x kenal betol?
pape pn ak still rse gmbr ni menarik..
klu ak x mekap mst x menarik kn?haha
tenkiu mak andam!♥u make my picture look interesting♥sorry ye klu t'perasan..
entri x ni je ak jd minah perasan@gedik@agkat bakul@bajet..hahaha~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ni 3 orang yg wajib join contest ni:::cik bong (tepuk tangan)
cik juna (tepuk dahi)
selendang ungu (tepuk amai2)
tahniah ye korg2^_^
p/s: Miss Izyan Izzaty, komen ya~
♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥