Tuesday, June 1, 2010

5 FreeGift~

Nak wat contest ke x?
hurmm..

maybe.definately.not.yes.decide later.

YES!!
but not today ya~

klu wat contest, nak bg gift ape ye?


cokelat.bear.tudung.keta.umah.

heee..b'gantung 2 my mood la~
NOt 4 keta & umah la..
maybe coklat@tudung?
BEAR? if mampu! wink*


tp 2 sume gurl stuff ryte?
perfume pn ok kan?
sesuai tuk boy n gurl..
hurm, akan d pertimbangkan~
contest ape yg sesuai ye?
n xde org wat lg?

think.think.think
wat about contest anda dan cermin?hee
suke sgt la ngan cermin ak ni..
korg posing cute2 dpn cermin..
xksah cermin ap, janji nmpk muke korg dlm cermin?

ok.set.nak wat contest ni.cupp ye..yg lain xley amik contest ni..:D

klu xjd wat contest ni..
wat contest ap lg ye?
hahaha
cute couple?
ha, ni pn ok gk..
spe2 xde couple pn leh join..
amik la gmbr gn adek@kakak@abg korg
(janji lain jantina..heee)


any suggestion plzzz ^_^

p/s::ak gune font arial ni..sume nampak ke?
ad nampak simbol2 lg ke?

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

2 Mulakan ari anda dengan SMILE :(

huhu..
pagi2 dah bikin PANAS!hot2!

salah 1 sbbnye::::

tyme ak tgh mandi (ni bkn adegan 18sx ok),
tbe2 je ad la org stremix dtg nak wat keje dlm blik air!
bongok2!
2gu je r, dtg umah org nak msuk dlu lak!
bengang ak..
ktorg leh 2gu korg pny servis yg lembab thap cipang xpe lak??
(sori ye spe2 yg keje ngan stremix)

klu korg marah x?

ni salah 1 sbb lagi:::

BUBUCEH!!
ak xtau la nape mamat ni ske wat ak hot..
arghhhhh...
awat ske cari psal???
ayat ak senang je kat die..
malang sapa jadi bini hang!
(agk panas baran ak ni kan)
full stop.
cte sal mamat 2 mmg wt ak lg HOT!

p/s::ak x dapat nak mulekan arini ngan SMILE..huhu
ak pnye pashmina dah sampai..
x dapat nak smile gak..bab mamat senget 2!

ak kena g cari aiskem kt puteri jaya ni..^_^

♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥

1 Acer Aspire One for FREE!!


Ni ha Acer Aspire One...
sape x nak if ade yg nak bagi FREE kan?
senang, mudah & easy je..heee
xpyh kuar duet sesen pn..
FREE tau..:)

so ak nak ajk korg2 join contest ni..
nak Acer Aspire One free kan?
contest ni from Pakcik Denaihati dengan tema nye 'Hidup Untuk Memberi'
wah, baeknye pakcik Denaihati kite ni kan..:)
so ape lagi?
jom la join sx ngan ak!

before 2 ak nak annouce ak dpt tau contest
'Hidup Untuk Memberi' ni from blog Akak Jieda
thanks akak..=)

Ni ha 3 syarat sape2 yg nak join contest (3 je mane byk k!):::
syarat2 x susah mane pn..:)

1. Mendaftar untuk menjadi peserta dengan membuat entri bebas tentang contest dan tinggalkan komen penyertaan di ruang komen, link penyertaan di CommentLuv dan jangan lupa masukkan ayat saya tahu contest Hidup Untuk Memberi dari blog : contoh saya tahu contest “Hidup Untuk Memberi” dari blog http://firdanilovestory.blogspot.com/

2. Follow @ http://twitter.com/denaihati

3. Follow @ http://facebook.com/denaihati


Okey, 2 je syarat2 if nak sertai contest ni...
Untuk penyertaan sila klik sini:::

Pakcik Denaihati

Hadiah Acer Aspire One pertama akan dihadiahkan kepada blog yang menjadi TOP REFERRER TERTINGGI sepanjang 2010 berdasarkan analisa Google Analytics. Cara untuk menjadi TOP REFERRER adalah bebas, mungkin dengan cara menampalkan banner denaihati di sidebar atau sering letakan link denaihati.com dalam setiap entri baru

Hadiah Acer Aspire One kedua akan dihadiakan kepada PENGOMEN TERBANYAK sepanjang 2010. Bermula Mac PENGOMEN TERBANYAK akan mendapat ruang iklan percuma selama 1 bulan

Kepada BLOG yang rajin mempromosi contest “DENAIHATI” akan mendapat hadiah RM20 untuk setiap referral. Lebih banyak referralnya maka lebih besar hadiahnya.

Sebagai tanda terima kasih semua blog peserta contest akan disenaraikan di BLOGROLL untuk berkongsi status PR4 yang sedang disandang oleh blog ini. Denaihati dan Sponsor contest iaitu alansarproperties.com, www.xztly.com dan Anisha Online Mall akan umumkan hadiah untuk pemenang ke dua dan ke tiga untuk contest TOP REFERRER TERTINGGI dan PENGOMEN TERBANYAK dalam entri yang akan datang.

Tarikh Tutup:::

Pada jam 11.59 pm, 31/12/2010 (Ade mase banyak lg ni)

Pemenang akan diumumkan 2 minggu selepas tarikh tamat contest.

Sponsor contest

1. Alansarproperties.com : Sedia menjual lot banglo/banglo sekitar Selangor dan Kuala Lumpur.

2. www.xztly.com : Organising or managing communications, campaigns and events.

3. Anisha Online Mall : Pemborong stokin wudhu Malaysia



(Kepada individu dan syarikat yang berminat untuk menjadi sponsor sila berhubung terus seperti tertera dibahagian pertanyaan)


So, apa tunggu lagi? Jom la joinnnn...^_^
N jgn lupe ye...
korg tau contest ni from blog ak..heee
(Wanie as ur referral)


♥ Thanks for reading!~ Have a nice day ^_^ ♥